Biuro wirtualne

To najkorzystniejsza forma prowadzenia działalności. Zredukuj koszty związane z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Załóż wirtualny adres firmy!

Co to jest wirtualne biuro?

Wirtualne biuro to najbardziej ekonomiczna forma, aby zarejestrować swoją firmę w atrakcyjnym miejscu Bydgoszczy. Nasza oferta skierowana jest do istniejących firm lub osób zamierzających otworzyć swoją działalność. Idea wirtualnego biura opiera sie na udostępnieniu adresu w Bydgoszczy w celu realizacji bieżącej działalności lub adresu do rejestracji działalności gospodarczej. Zapraszamy do współpracy również firmy, które chcą zmniejszyć koszty prowadzenia stacjonarnego biura.

Wirtualne biuro w Bydgoszczy umożliwia założenie i prowadzenie firmy w centrum miasta, bez konieczności wynajmowania kosztownej powierzchni biurowej i podpisywania długoterminowej umowy. Siedziba firmy w Centrum podnosi zarówno jej prestiż jak i wiarygodność. Nasze wirtualne biuro w Bydgoszczy mieści się na osiedlu Bartodzieje. Blu-Office to idealne rozwiązanie dla istniejących i przyszłych firm, które chcą obniżyć koszty związane z wynajmem powierzchni biurowych.

Jeżeli:

  • planujesz założyć firmę pod prestiżowym adresem w Bydgoszczy
  • chcesz mieć inny adres firmy niż Twoje miejsce zamieszkania
  • planujesz otworzyć oddział spółki z o.o. w Bydgoszczy
  • chcesz otworzyć oddział firmy w Polsce
  • obniżyć koszty wynajmu i utrzymania biura
  • nie masz czasu na odbieranie korespondencji firmowej

to wirtualne biuro Blu-Office jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!

Wirtualne biuro – Cennik ( płatność miesięczna )

Adres

79

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Przechowywanie korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie dokumentów

Adres+

129

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie korespondencji
  • Przechowywanie dokumentów

Prestiż

159

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechowywanie korespondencji

Wirtualne biuro – Cennik ( płatność roczna)

Adres

49

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Przechowywanie korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie dokumentów

Adres+

89

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie korespondencji
  • Przechowywanie dokumentów

Prestiż

129

/mies.

  • Adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
  • Informacja o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechowywanie korespondencji

 Wszystkie powyższe ceny są dla klientów biura rachunkowego „BLU-EM”

Czy wirtualne biuro jest legalne?

Tak, korzystanie z usług wirtualnego biura jest legalne i powoli staje się coraz powszechniejszą praktyką wśród przedstawicieli tak zwanych wolnych zawodów, start-upów czy małych firm pracujących głównie w sieci.

Natomiast przed kilkoma laty pojawiła się w sieci dyskusja dotycząca prawnych aspektów działalności tego typu biur. Nie dotyczyła ona kwestii instytucjonalnych, tylko podatkowych. Pojawiły się bowiem historie, w których Urząd Skarbowy kwestionował możliwość zarejestrowania działalności gospodarczej w tego typu biurze odmawiając nadania NIP. Odmowę umotywowano brakiem wskazania w zgłoszeniu identyfikacyjnym numeru konkretnego lokalu w budynku oraz brakiem wykonywania pod wskazanym adresem siedziby Spółki funkcji zarządczych.

Urzędy Skarbowe stosunkowo szybko, bo w 2014 roku, zostały dość stanowczo i radykalnie zdyscyplinowane przez Naczelny Sąd Administracyjny, który w dość głośnej sprawie II FSK 3549/13 wskazał, iż nie istnieją przepisy, które na podatnika nakładałyby obowiązek wskazania lokalu o tego typu właściwościach, a na dodatek Urząd Skarbowy w żaden sposób nie wykazał, na podstawie jakich przesłanek wywnioskował, że pod wskazanym adresem nie da się wykonywać na przykład funkcji zarządczych. NSA rozwiał zasadzie wszelkie wątpliwości wyrażając otwarte poparcie dla tego typu działalności stwierdzając, iż:

Co więcej w obecnych realiach obrotu gospodarczego, przy uwzględnieniu współczesnych technologii, czynności zarządcze i działalność gospodarcza są i mogą być prowadzone w dowolnym miejscu, także przy wykorzystaniu tzw. biur wirtualnych czy biur coworking (dzielonych).

Orzeczenie Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie II FSK 3549/13.

Galeria